OMG-face.

Skrivet den 2011-01-31, klockan 05:22:32.
Publicerat i: Vardag. / 1 kommentarer.
<- Tillbaka till Start.

Jag är uppe med tuppen! Eller vänta, innan tuppen måste det väl vara - han vaknar väl vid sju, eller?
Jag vet inte varför, men jag känner mig oerhört pigg & utvilad idag, helt otroligt faktiskt. Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan försöka trycka i mig lite frukost.

Har ingen aning om vad som händer i skolväg idag, men någonting är det iallafall! ((:
Och om jag orkar/hinner kanske jag lägger upp ett första outfit-inlägg, hahah. Antingen innan jag drar till skolan, eller efter - beror på om jag hinner.

Vi ses senare, pussN! ;*

POSTAT AV: ♥ Linn Fällström

Fysatan så tidigt du vaknar kvinna! o.o



Svar: Det är du som är söt, oki? ♥

2011-01-31 / 18:04:15
HEMSIDA/BLOGG: http://gerhard.blogg.se/
NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)


HEMSIDA/BLOGG:


KOMMENTAR: