Arr!

Skrivet den 2011-01-31, klockan 19:39:32.
Publicerat i: Vardag. / 0 kommentarer.
<- Tillbaka till Start.

Godkväll små pirater! Från och med nu använder jag Facebook på Engelska, Pirate-version. tihihihi. ♥ Jag älskar't. Helt underbart är det. Alla borde använda det, awesomeness FTW. :DD

Dagen idag har varit braow. Vi chillade runt som vanligt, men fick en del gjort iallafall, men det kunde vart mycket mycket mer, höhöh. Det kan det alltid vara. Jag och Frida skulle tydligen ha gått på någon förberedelse inför nationella betygen i svenska som är nästa vecka, men ingen av oss hade något minne av att vi hade det idag. Typ lolz på det.

Förutom det så har jag ätit äpplen, ritat, flummat & misstolkat saker.

Ohh, by the way; träningsvärken sen yogan igår känns mer och mer, jag är nyfiken på om jag kommer kunna komma upp ur sängen imorgon, hahah!

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)


HEMSIDA/BLOGG:


KOMMENTAR: