I'm sooo sorryyyy..

Skrivet den 2011-02-03, klockan 17:57:13.
Publicerat i: Vardag. / 0 kommentarer.
<- Tillbaka till Start.

Hah.. inget uppdaterande här inte på drygt 2 dagar. Fy vad jag är bäst. Fast ne.. jag ber om ursäkt för det - och jag hoppas att jag är förlåten?

Iallafall, dagarna i veckan är inte så händelserika faktiskt, tyvärr. Förutom att man blir sjuuukt irriterad på en del typer i skolan. Har lust att typ bara slå dom på käften, sådär, på riktigt. Fy fasen vad det skulle kännas bra. Men jag är för feg. Man kan väl för övrigt kalla dessa typer mina vänner.. hm, ahh.

Har en del skolarbeten som jag måste ha klara innan sportlovet (v.8), bl.a min engelska-berättelse, bilduppgift (serie) och en text med argument för- och emot fildelning (ett ämne jag själv valt) och vilken ställning jag har angående det. Och jag är ju såklart FÖR fildelning, tahah. - Hjälp är välkommen för er som orkar. ((:

Är sugen på att baka idag, typ.. muffins med glasyr på, och kanske något annat mumsigt (?). Vi får se. :DD
Nu ska jag fortsätta skriva på engelskan, byebye loosers. ♥

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)


HEMSIDA/BLOGG:


KOMMENTAR: