Go Ronja, go go go Ronja!

Skrivet den 2011-02-01, klockan 06:47:55.
Publicerat i: Vardag. / 0 kommentarer.
<- Tillbaka till Start.

Jag sitter här och stressar lite, en halvtimme kvar tills jag ska dra till bussen, måste fixa håret, klä på mig och försöka äta något - från och med igår började jag äta var tredje timme, lite men ofta. Det ska tydligen hålla igång magen och man ska kunna förbränna mer. Vi får väl se! (:

Träningsvärken är värre idag, känner av den som fasiken i skulderbladen, låren & magen. Men det känns awesomeee. Från och med nu älskar jag träningsvärk, tihihih. ♥

Nu ska jag skynda mig, byebye! ;*
PS; Stannar kvar i skolan efter att vi slutat, till 16;30 typ. Hemma runt halv sex kanske!

Tack så mycket för 14 prenumeranter på Bloglovin föresten! ♥

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-POSTADRESS: (PUBLICERAS EJ)


HEMSIDA/BLOGG:


KOMMENTAR: